2012-05-13

Magisso teacup(#2).

Deadmau5 & Kaskade får försöka få mig på fötter inför dagen-I remember blir första låten denna söndagmorgon


Minns du tekoppen jag tipsade om någon gång innan jul? Ett slags hårdplastmojäng med inbyggd sil jag trodde kanske skulle vara lite neat-o om man befann sig på resande fot t ex.

Kikade nyss på Gröna Teimportens sida i ett helt annat ärende(försöka hitta en fin och användarvänlig chawan åt en vän som uttryckt intresse för att dricka matcha och vars födelsedag är såpass nära i tid att det möjligen kan bli knappt om tid att beställa utomlands ifrån....tips emottages f ö med stor tacksamhet) och ramlade rakt på de här kopparna. Det finns alltså nu ett svenskt köpställe om man känt att det är bökigt med butiken jag länkade till tidigare.

Vipp-koppen som den kallas hos Gröna Teimporten kostar just nu 199 kr, 30 kr rabatt mot ord pris.


Och nej, jag är på intet vis i maskopi med butiken! :D








Som designintresserad så tycker jag faktiskt den är rätt estetiskt tilltalande.


edit 120702: Här är någon som faktiskt testat och använt en sån här kopp!

No comments: